torsdag 6 september 2012

A day in the life...

En lång och underbar dag. Först en morgonpromenad. Riktigt höstväder - blev en undanhängning av den tunnaste sommarjackan och en framplockning av den tunnaste vinterjackan.... Sorg och glädje på samma gång. Önskar jag fått använda sommarjackan längre, men hösten har sin charm....

























9.30 höll jag terminens första seniorpass - ny musik, nya övningar, härligt med förnyelse - och det tyckte även deltagarna på passet vilket så klart gladde mig.
Efter detta blev det kvalitetstid med Nikon, kel och en kort promenad, därefter konsultation med ny PT-kund. Motivationsnivå 9,5 av 10 - då jäklar har man bestämt sig! ;)
Trevligt med en väst där det står PERSONLIG TRÄNARE på.
Jag ser fram emot att själv också sätta igång och träna med min PT, hoppas att vi får till vårt första möte i slutet på veckan. ALLA kan behöva en personlig tränare, även vi som jobbar med det! :)


























Därefter egen träning i en timme och sedan hjälpte jag en kollega att öva inför sitt boxpass. Hela träningsformen är lite ny för mig men börjar fastna rejält. Kommer nog bli lite box för min del framöver.



































Efter detta blev det jobb 14-21. Tiden gick så fruktansvärt fort. Fick en hel del gjort men önskar som alltid att man hunnit ännu mer.

Klockan är 23.00 (förbi min "normala" sovklockas alarm...) och jag borde sova men sitter med kundupplägg och planering. Nu känner jag att det blir till att fortsätta imorgon då antagligen allt tar dubbelt så lång tid nu när tröttheten visar sig tydligt.

Bjuder på två extra bilder från djurakuten där skrutten skötte sig exemplariskt. Bara jag tittar på dessa två fotografier kan jag få tårar i ögonen - min vackra, underbara hund.
Älskar dig mest i världen. ♥









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar