torsdag 24 april 2014

Påskhelg och kräksjuka

Jag ska ju inte vara sjuk,
Jag är PT - en sån übermänniska som aldrig äter onyttigt och aldrig har dåliga dagar, känner mig hängig eller är riktigt sjuk... Är det inte så?
Just nu känns det som att så BORDE det fasen vara i alla fall. Men sån tur har jag inte, jag är preciiiis som alla andra. :)


Dock har jag haft en underbar påsk. Spenderade ledigheten i stugan, alltid en energiuppladdning, och gud vad skönt det var. Fint väder, tid med hund och barn. Det var verkligen ledighet på högsta nivå.





































































På tisdagen fick jag in det sista av det goda - egen träning. Sprang 5km med Nikon på morgonen, En timme TRX och sen 45 minuter egen tung bröstträning. Fiiin dag.
Sen kom ju onsdagen när kräksjukan slog på så nu ligger jag däckad, men jag kan i alla fall titta på lite bilder och minnas en alldeles underbar påsk. <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar