onsdag 18 april 2012

Sällskap

Återigen har jag haft ett par härliga träningsdagar. Till och med lite fotograferande har det blivit nu när man har en ny mobil och allt...
Torsdagspasset bestod av rygg och biceps, det är riktigt nice att köra max, det vinner över uthållighet, även om jag VET att det var en nyttig månad det också!
Känns aldrig som jag är riktigt nöjd dock, aldrig så SLUT i musklen som jag skulle vilja vara... Det blev jag faktiskt mest på den tiden jag supersettade. Men det vill man inte göra hela tiden så nu tvingar jag mig att vila imellan och ta det lugnt.

När det blir för tungt måste andra muskler hoppa in och hjälpa till... Inte ALLS positivt, men det händer... Vilken muskel tror ni hjälper till i denna sista rep av det som SKA vara en bicepscurl i cable cross?! :)


Fick sällskap under detta passet av både Xebbe och Erhan - gemenskap på gym is da shit för mig. Kul! 



Det är så skönt att se när folk tränar ordentligt, med rätt teknik och fokus under sin träning. Lite imponerad av Erhan som körde tung uthållighet och behöll sin hållning och inte gungade vid raka hantellyft framåt. Faktiskt inte så lätt, själv står jag alltid mot en vägg annars VET jag att jag gungar oavsett hur jag har lärt mig att man INTE ska göra det...  
 Bra jobbat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar