tisdag 24 april 2012

Sjuk eller inte sjuk - det är frågan

Jo, på söndag kväll trodde jag nog att det var dags för förkylning att bryta ut med enorm kraft, MEN efter mycket sömn, MAT, vitaminer och dryck (diet OUT THE WINDOW för tillfället...) så mådde jag på måndag kväll till och med så bra så att jag körde mitt bröstpass trots allt.

Blev inte så illa pinkat trots någon form av basilusk i kroppen: Uppvärmning med stången ca 20 lyft. Sen blev det 60kgx5 och därefter 70kg i alla fall 1 gång, kanske två-vet inte exakt hur mycket passaren gjorde eller inte gjorde...  Sen 2 till på 70 med passaren lite till hjälp och därefter 60kg på egen hand x4,3 och 2. Helt ok får jag säga med utgångsläget!
Fortsatte med 3 övningar till där jag ökade bl.a. hantelpress från hittills bästa 20kg/ hantel till 22.5. HADE nog kunnat mer men kände att handleder och vänster axel tyckte att det räckte bra så. Gäller att tänka efter före när man kör maxstyrka så man inte skadar sig - så, better safe than sorry.

Bjuder på en bild av en tuff kung på toppen av berget... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar