onsdag 14 november 2012

fika på jobb

Igår var en liiiite värre dag vad gäller maten...
Men träningen - not so bad ;)
Blev i alla fall 1800kcal med en liten vetekrans på jobb (tur det inte bjuds på fika där varje dag!), lite frukt, stekt lax, proteinpulver, kokt ägg och något knäckebröd med ost.
Men å andra sidan fick jag till tre träningspass, det ena bestående av 30 minuter crosstrainer á 400kcal och rygg, nästa pass 30min trx, och till sist ett tufft tricepspass med härligt sällskap.
Så jag tror nog i slutändan att jag gick om inte annat så plus/minus noll.


























Andra försöket till att koka ägg och få det som JAG vill ha dem, bättre än första gången då de var helt hårdkokta, nu mitt emellan... NÄSTA gång - löskokta! Skam den som ger sig! :)



Gav mig faktiskt på att sortera ut mitt skåp idag, bara slängt in det mesta där sen jag flyttade och nu tyckte jag att det var svårt att slänga in mer utan att något annat trillade ut vilket kändes som ett tecken...





















Vissa hjälper då ALDRIG till.....





















Idag startar vi upp med ny PT-kund och så har vi så klart dansen. Full rulle från 10 till 20.30. Blir en bra onsdag detta!
Vad hittar DU på idag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar