torsdag 22 november 2012

Mina seniorer

Tiden går så fort...
I tisdags ville jag blogga om min alldeles underbara morgon med mina härliga seniorer och nu, torsdag kväll 23.30 är första lediga tillfället... även om jag BORDE sova istället.




























Tisdagar kör jag vanligtvis inte seniorpassen, men det var riktigt roligt och jag ska se vad jag kan göra för att hålla i dem tills en ny engagerad instruktör hittas till den dagen. Faktum är att det inte bara var roligt, det var helt underbart - vilken energi! Idag fick jag hjälp av alla att sätta fram mina stationer och fort gick det, helt underbara människor. ♥

På tisdag kväll testade jag mig själv (med lite pushningshjälp... annars GÅR det inte...!) med maximal andtal armhävningar på 4 minuter. 106stycken. Svetten rann och mjölksyran sved REJÄLT... Darrigt och tugnt, men kul att pusha på det viset! Trodde aldrig jag ens skulle upp i det tidigare rekordet på 104 så för mig var det en enorm prestation.
Just nu läggs lite mer fokus på bröst eftersom tävlingen inte är många helger bort. Känns mer och mer som något jag bara gör för att faktiskt ha testat PÅ det, då jag inser att vikten är för hög och repetitionerna för få, men ser ändå fram emot det jättemycket. Hela lördagen kommer bli en rolig dag tror jag, även om det lutar åt att jag åker DIT själv så tror jag nog att jag snabbt hittar umgänge när jag väl är på plats!

Nu blir det till att sova för att göra sig redo för morgondagen och allt vad det innebär! En aktiv helg, många PT-kunder och mycket aktiviteter. Blir bra detta! :)

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar