torsdag 30 september 2021

Jo men idag blev det så här.

Jag förstår varför vi behöver personliga tränare. Verkligen.

Jag älskar träning.

Men idag, idag satt jag i soffan med en bra film, hundarna låg o snusade bredvid mig, regnet ÖSTE ner, det var VARMT här inne, filten var mjuk. Soffkudden var mjuk. Det såg blött ut därute. Och kallt. Jag hade levande ljus på bordet, en god dricka bredvid mig och till och med lite snacks framme. Och det var inte länge sen jag kissade. Jag behövde ju faktiskt inte resa mig för NÅT.

Tänk så mycket tid man sparar av att ha en PT. Att ha en bokad tid som man måste infinna sig på annars förlorar man 900kronor... 
Jag hade ju rest mig DIREKT. Nån som planerat nåt bara för mig, som lagt upp ett ypperligt genomtänkt program utan att JAG behöver anstränga mig. Färdigt liksom. Jag ska bara dyka upp. Annars blir jag av med 900 spänn.

PT är fan underskattat.


Jo, jag gav mig ut på en löprunda - men jag hade kunnat bespara mig minst 45min velande... just sayin'.

L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar