söndag 27 juli 2014

Söndagen lider mot sitt slut

Helgen går så fort, så fort. Lördagen spenderades med den ack så tråkiga sysselsättning - packa flyttlådor. I skrivande stund är ca 40 lådor packade så vi var riiiktigt duktiga igår. Jag längtar verkligen tills den 17e augusti när vi vaknar upp och flytten ÄR gjord. Massa arbete kvar så klart, men den roliga delen kvar och den tråkiga gjord.
 
Idag har jag precis kört ett riktigt skönt ryggpass, marklyft på 80kg som jag önskar var 100 och 5 strikta chins som jag önskar var minst 20... Men, man ska ju någonstans starta eller hur var det?!
 
Idag fick Vincent på sig den coolaste T-shirten någonsin, Linda är SÅÅ nöjd! :)
 
 
 
I fredags lyckades jag ju med konststycket att vricka foten, redan idag är det mycket bättre tack och lov, så förhoppningsvis är jag snart tillbaka med full belastning på den. Jag får ju hålla med Isabell som påpekade för mig att det var ju tur att det inte var armen för jag gillar ju trots allt att träna överkroppen bättre än benen! ;) så sant så.
 
 
 
 
Efter att ha svarat på lite PT-mail, skickat lite tider till kunder så bär det snart hemåt från gymmet igen. Ikväll blir det INGEN packning... bara broderi och lite kvalitetstid med frun. Det kommer fler dagar att packa på! :)
Ha en bra söndag kväll!
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar