onsdag 23 oktober 2013

Fototime

Sitter och småsmuttar på min första Superpump på några veckor nu. Nu ska jag inte vara sjuk på lääänge lääänge hade jag tänkt. Körde första TRX-passet igår där jag faktiskt SJÄLV tränade. Hade lätt kunnat hålla på en timme till. Uppehåll från träning - nej tack. Förvisso har jag sysselsatt med att förälska mig så jag har ju inte precis varit sysslolös. :) Men träningen behövs också i mitt liv för att jag ska bli den bästa Linda jag kan bli.
Bänken är uppmonterad, muttrar spända och skivstången lastad så nu är jag redo för hemmaträning idag. Dans ikväll så då får hunden vara själv tillräckligt.
Jag tänkte jag skulle försöka ha kameran med lite mer igen, det är så lätt att fastna i "mobilfotograferandet", men en riktig kamera tar så mycket bättre bilder och roligare blir det. På semestern med flickvän och barn passade jag på att klicka lite.
Låter resten av inlägget bestå av lite bilder från min 5-dagars semester.
 
* * *
 
 








 
 
Och så familjen...






Mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar