torsdag 24 september 2015

Några till för er som inte hunnit handla ännu

Sista produkterna till rakning av alla jag fick från Siba för att testa i samband med vår gemensamma kampanj. Har du inte redan handlat på Siba för chansen att få 30 minuter träning med mig som PT och 1 månad gratis träning på gym så gör det. Det är GRATIS, gillar du inte det så kan du ju skita i det sen - man kan inte vara hur lat som helst heller. :)

Först och främst väljer jag att lägga fokus på vågen. Alla som känner mig eller har mig som PT vet att jag och vågar - nej. Inget jag rekommenderar för kunder och inget jag tycker är nyttigt för mig själv heller. Så, detta är nog inte den bästa produkten för någon som mig att recensera. Dock funkar den superbra som en VANLIG våg. Oavsett var jag ställer den så visar den samma vikt, vilket faktiskt inte alla vågar gör. Det är ungefär det jag tror att vågen är kapabel till att kontrollera. På gymmet har vi en tanitavåg - kostar ca 50.000 i inköpspris, den är inte HELLER 100% rätt alltid och den kostar 49500kr mer än denna så ja... Jag må vara tråkig - men gå efter känsla, spegelbild och kläderna du tar på dig. Däri sitter den viktiga informationen, inte i siffror på vågen.

 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fullt funktionsduglig mixer, jag gillar inte de olika färgerna på flaskorna/behållarna eftersom innehållet helt enkelt ser lite mindre aptitligt ut med en ljusgrön färg än om behållaren är genomskinlig. Petitesser. :)
Snabb och lätt, plus att den lilla flörpen för att kunna hänga behållaren är ett stort plus. Dessutom var den väldigt skön att dricka ur. Helt klart värt 199kr.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Mycket bra hörlurar om man vill ha trådlösa. Längden går att justera på ett smidigt sätt så det inte hänger och slänger om man till exempel använder dem vid löpning. Flera storlekar på gummit, även om en så liten som jag gärna hade tagit EN storlek mindre för mina små öron! :)
 
JAYBIRD Bluebuds trådlösa hörlurar – värde 1190:- http://www.siba.se/ljud/horlurar/sport-och-traning-horlurar/jaybird-bluebuds-x-svart-112082    
 
 
 


Detta visade sig vara mina favoriter. Ljudet är super och de sitter skönt över öronen. Även här hade jag dock önskat mig en storlek mindre  - men det är kanske bara jag som har så små öron ;)

http://www.siba.se/ljud/horlurar/sport-och-traning-horlurar/philips-shq3305-black-white-122079






Här har vi en bastant sak i riktigt glas, tung och grov. Här krossar vi ALLT möjligt. Funkar bra och är som sagt lite grövre för de som föredrar det. Personligen vill jag ha lätta saker, små saker. Men, man kan få ut mycket av den eftersom behållaren är så står, recept medföljer och den är enkel i funktionen.
Wilfa BL-1200 Blender – värde 679:- http://www.siba.se/hus-och-hem/matberedning/blender/wilfa-bl-1200-106172



Lite som efterrätt fick jag några olika smaker av Dalblads proteinbars. Min favorit av de som finns är hallon/lakritssmaken och pepparkaka, två av de jag inte fick som provsmak. Just när det gäller proteinbars är det väldigt individuellt, jag tycker kokos smakar väldigt illa, en kokosbar blir således något av det värsta jag kan tänka mig medans den slinker ner väldigt fint hos någon som gillar Bounty.
Mintchoklad - not so much. Som After Eight-alltså inte nån som handlar på topplistan. Inte heller kokos eller vanlig choklad funkar för mig, däremot jordgubbssmaken där överdragschokladen är ljus funkar bättre. Likaså fudge crisp som också fungerar. De ersätter så klart inte en kycklingfilé men slår ut twix och lions när det gäller proteininnehåll.
 
http://www.siba.se/searchresults?query=swebar


Hoppas ni har fått lite tips på antingen present till er själva eller till någon ni tycker om. Ibland är det farligt att gå in i dessa butiker, man kommer alltid ut med en påsa i handen och mindre på banken men ibland måste man unna sig lite när man är aktiv! Tycker JAG!
Ha en fortsatt bra vecka!


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar