söndag 11 augusti 2013

Full fart

Motiverande bild från dagens PT-timme!





















Allting kan inte vara på topp jämt, och det är det inte heller, men man måste försöka att se det som är positivt och även om till och med DET kan ta emot ibland så gör man så gott man kan.
Idag blev det ett extremt högintensivt konditionspass för egen del -fruktansvärt skönt. Burpees med mountain climbers, jumpingjacks i och utan TRX, upphopp på bräda, hopp över bräda, upphopp på BOSU, upphopp i TRX, mer burpees, kettlebellsvingande, skidhopp, lounges i TRX och utan... Man kan lugnt säga att jag var nära spyfärdig när jag väl satte mig ner.
Men gud vad skönt det var....

Tre PT-kunder förgyllde dagen för mig idag. Det blev allt från marklyft till balans på BOSU - högintensiva intervallset till lugna enhandspressar. Härligt med ett yrke som ger så mycket variation varje dag.

Hade min yngsta kund någonsin under min semester! :) 3-årig TRX-fantast, det ska börjas i tid!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar