tisdag 1 april 2014

Cykel

Tiden går fort - som vanligt.
Från den ena utbildningssalen/staden, till den andra. Nu befinner jag mig på Nordic Wellness Backaplan för den andra och sista delen av cykelutbildningen. Underbart att det finns så mycket att lära.

Kunskaperna från förra utbildningen börjar lägga sig och jag har tillämpat en hel del av det redan. 1 april börjar ett nytt tänk, både i min egen träning men också i mina "stammisars". 
Jag har redan själv börjat satsa mer på min egen träning. Visst,  jag försakar fortfarande den ibland för att få in fler kunder i det, tyvärr, oföränderliga 24h-dygnet som vi alla måste hålla oss till.
Men, nu är det maxsatsning ett tag och visst känns det i musklerna att de får ett "öppet sår" på varje pass men fasen vad gött det känns! Och skillnad tidsmässigt från 25-reppare ska vi ju inte tala om ens... :)


Bjuder på en video från min sista övning på förra bröstpasset. Jag var redan rätt slut men max är ju max så försöka skulle man ju!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar