fredag 20 juni 2014

Aktiv på semestern

Midsommar kom som vanligt i en rasande fart, tiden går så fort på sommarhalvåret och så långsamt på vinterhalvåret. Det gäller verkligen att njuta.
Och der gör vi, tre dagar semester och sååå mycket är redan gjort. Igår hade jag en lång arbetsdag, började på bästa sätt med seniorpasset. Vad vore livet utan dessa underbara människor.
Sen en full dag med PT-kunder som varje timme utan att veta om det påminner mig om varför jag älskar mitt jobb.

Träningen hemma kunde funkat bättre men lite har det i alla fall blivit. Sen får man väl räkna högtryckstvättandet och gräsklippningen till ganska bra träning det också :). Isabells löpning förbättras ju med ca en minut varje gång så där går det ju riktigt bra! Blir nog ner några minuter till innan semestern är över, sen ska vi bara hjälpas åt att hålla igång det. ;)


Bröllopskort och present från seniorerna. Dessa människor gör mina torsdagar. Igår var jag dessutom med på passet tillsammans med dem. Full fart hade vi och där var några stycken  utanför gruppträningssalen som nog hade rätt roligt åt oss. Lite twist och lite "konstiga" övningar gör ju timmen lite speciell. "Vi är ju här för att ha roligt", som Claes sa. ;)


Idag hoppas jag på lite VIPR och TRX ute i solen. Det gäller att hålla igång även när man "går hemma"!
Ha en härlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar