måndag 16 juni 2014

Två dagar i rad

Inte så mycket tack vare min egen järnvilja, utan mer peppen från frun, så har jag nu sprungit runt sjön två dagar. Jodå, även PT's kan få lite motivationsbrist men 14 dagar till så har det blivit en rutin. ;)
Jag träffade en gammal medlem från gymmet nyligen, hon har gått vidare från vanlig "må bra"-träning till att bli världsmästare i bänkpress. Tyvärr fotograferade jag bara ryggen där texten på tröjan var, jag BORDE ha fotograferat framifrån för att visa att trots att hon är SÅ stark så ser hon fortfarande ut som en helt vanlig kvinna, utan muskelberg eller "manliga" former. ;)
Det är ju tyvärr en vanligt förekommande kommentar från kvinnliga kunder att "jag vill inte ha en massa muskler", "jag vill fortfarande vara kvinnlig". Man måste jobba hårt för att få synliga muskler och man kan komma LÅNGT utan att tappa sin kvinnlighet. Så, träna på - muskler tar tid! ;)
Ha en fortsatt underbar måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar