lördag 2 februari 2013

lördag



Så mycket jag vill skriva som bara inte går att få ner på pränt… Ibland önskar jag att jag kunde stanna här för evigt, ligga på marken och titta upp på stjärnhimlen med skrutten bredvid mig och tystnad överallt runt oss. Bara vi och världen omkring oss. Inga måsten, inga behov, inga krav, inga bråk, inga diskussioner, konflikter, missförstånd, åsikter. Inget annat än bara han och jag.
Stjärnhimlen idag gjorde att jag önskade jag hade både kamera och stativ med mig. Helt underbar. Sparar bilden i hjärtat denna gången…

 




Ingen träning idag. Men mycket jobbrelaterat i stort sett hela dagen.

 



PT-planering, extratimmar med produkter och papperssortering, helt ok en lördag ute på landet tycker jag. Det fanns tid till långpromenad tidigt på morgonen i mysigt vinterlandskap och senare även en två-timmarspromenad utan mål. Bara lull…. Skönt.
Nöjd med min lördag.
Älskar min stuga... Att jag var så nära att sälja... Dör jag inte på vägarna så ska jag dö där uppe....



 



Everything I do, I do it for you...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar