tisdag 5 februari 2013

work work work

Dagens tre pass lämnar lite värk i stora delar av kroppen. Dessutom har jag visst träningsvärk i bröstet och ryggen efter gårdagens pass. Så nu är det inte många muskler som kan arbeta imorgon!
Det är ju benen i så fall...
Idag blev det morgonpass med triceps och axlar, middagspass med biceps och mage och kvällspass med TRX 60 minuter. 1 1/2 timmes promenad med skrutt därimellan och lite övande på danser inför imorgon. Tur jag kan sitta still nu med lite PT-planering och blogg. :)
Vilan är också viktig ju, så lite Cold case säsong FEM så här på kvällskvisten tackar jag inte nej till.
Nästa vecka vet jag blir tuff när min träningspartners kort ÄNTLIGEN startar på gymmet. EN hel månad (om hon inte förlänger....) ska vi köra hårt... Det blir nice.














Det finns ju bara ETT sätt att förändra sin situation om man inte gillar den. Ta tag i det och förändra den. Ingen kommer göra det till dig. Soffan puttar inte upp dig, träningskläderna hoppar inte på dig av sig själva - du måste vilja och jobba för det. Det är underbart att märka att så många människor kontaktar mig om timmar med mig som personlig tränare. Att satsa på sig själv - att träningen man gör är RÄTT och att få den motivationshjälpen och guidningen i början kan vara första steget till att förändra livet. Jag älskar mitt jobb, och mina kunder gör att jag längtar till jobb varje dag. Våga satsa på dig själv lika mycket som du satsar på din bils service och din försäkring på huset. Du är precis lika viktig - till och med MER.
Visdomsord från en klok PT blev det visst nu....























Ikväll, tro det eller ej har jag lagat MAT. Inte vilken mat som helst - inte bara stekt upp kyckling och fördelat i lådor, jag gjorde spagetti och köttfärssås... Helt otroligt vad jag är stolt över mig själv... BARA till mig och lite till skrutt....) Och gott var det. :)
Vi önskar er en trevlig kväll.

/Linda & Nikon



MUMS!

Jodå, vi var mätta och belåtna båda två.

...och då somnar man gott var som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar