onsdag 13 februari 2013

recap

Konstigt nog kan jag sällan bli sjuk utan att få en känga av lunginflammation på köpet. Förkylning? Nej, här går vi alltid ALL IN oavsett vad det gäller.
Men, man är ju van vid det och ser tecken tidigt. Men jag måste säga att när man använder träning på gym för att må bra och släppa annat så är 10 dagar med penicillin en oändlighet... Jag är INTE speciellt nöjd med tillvaron just nu på den fronten. Kanske ger mig lite tid att bara vara, sitta i soffan och slösa upp mina COLD CASE-avsnitt som jag BORDE se på crosstrainern... Men, nu blir det soffan och servetter och te istället...



















Idag är det tre år sedan vi fick hem vår lilla skrutt. Tänk vad tiden går. Tre år har gått av dagliga promenader, lek, kel, oro, skratt och kärlek. Vet ärligt talat inte var jag varit utan honom.Och det är inget jag behöver fundera på heller så jag väljer att låta bli. Förhoppningsvis är det många många år kvar tillsammans.

























Den 13e har också en annan betydelse.
Grattis på födelsedagen.
Du är i mina tankar än idag.
Saknar dig.
❤❤❤


1 kommentar: