lördag 20 april 2013

gym och kärlek

Tiden går fort. Just nu lägger jag mycket fokus på body combat, börjar lära mig men vet fortfarnade inte om det är min "grej"... Men, jag har i alla fall kommit så långt att jag gärna lär mig mer av de olika kampsporterna vilket är ett steg i rätt riktning för mig. Skadar inte att lära sig lite av grunderna från de olika inspirationskällorna så jag ska försöka hitta lite kampsportskunniga runt omkring mig och se vad jag kan snappa upp. En sak är säker, det blir inte lättare i alla fall. Ju mer jag kan desto mer tar jag i. Heeelt slut efter varje pass, och svettig och äcklig. Skönt. :)
 
 
 
 



Förutom träning så går dieten också bra. Långsamt, långsamt och utan överdriven fokusering. Känns bra, och en ätardag i veckan. Skulle kunna försöka ta bort lite proteinbars, men det är GOTT, och lite gott måste man unna sig!
 
Utanför träning är det skrutt som gäller. Anders har precis fått hem sin lilla, REVAN, och vi började för första gången igår med att träna lite på att träffas. Går framåt. Kommer funka så småningom, trägen vinner. Lite bilder på skrutt och Raven. Älskar min vovs. ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gym och skrutt - all I need just nu. ❤
Sov gott!

2 kommentarer: