måndag 22 april 2013

Life of me

Idag har varit en... speciell dag.
Mycket funderingar. Man må vara 33 år men det är fortfarande en hel del med mig själv jag inte gillar. Finns en del med ANDRA männiksor jag inte gillar heller, men det är ju inte precis något man kan göra något åt.
Sen visst, jag är jag - gillas det inte så kan man ju faktiskt bara välja bort mig - fritt val. Men jag är ju medveten om en del "brister" och detta jobbar jag på. Kanske inte går så fort som alla önskar men that's life. Jag gör så gott jag kan och det får JAG vara nöjd med.

Just nu står det still på vågen men jag har också en tendens att verkligen äta upp till närmsta möjligaste kalori på min shape up - varför SPARA kalorier?! Om jag hade struntat i att äta de gånger jag faktiskt ligger på PLUS kanske mer hade hänt! :))
Men, det gör inget om det går långsamt så länge jag kan lyfta tungt fortfarande. Muskler A och O, deff - sekundärt.

Blir vädligt mycket Body combat 54 nu... Int' blir det lättare, int'...


 
Måste också säga - har måånga som tror jag som PT är någon "über-människa", men jag äter kebabrullar och pizza precis som ni. IBLAND! I helgen unnade jag mig en sådan här - fy fasen vad gott! Så tro inte att jag är så fruktansvärt perfekt! :)
 
 
 



Blir mycket övande med småmöten med Revan också. Behövs. Skrutt är inte den bästa vovven med ANDRA hundar, men vi ska nog få rätsida på honom - vem kan motstå detta charmtroll?! :)

























Firade familjefödelsedagar igår. Enooormt god kladdkaka! Både pappa och Kristina föredrar att inte vara med på bild så lite photoshop på det så! Det är inte JAG som är dålig på att ställa in skärpa - medveten justering. :) Dessutom var min faster "Abb" nere från Östersund, oväntat men trevligt. Det är mycket med familjen nu, en del för mig att bearbeta och det är nog nyttigt.





























Idag är det 17 år sedan mamma dog. Otroligt vad tiden går. Vissa saker minns jag som igår, ibland minns jag inte ens rösten. Tacksam för det jag kommer ihåg och idag har jag tittat lite extra på min tatuering - ett fint minne.
Saknar dig. ♥


Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar