torsdag 14 augusti 2014

"semester"

Semestern är igång. Jag startade upp den genom att hoppa in och ta ett pass för en krasslig kollega. Till och med Isabell fick jag med mig! Tänk, ibland är det fasen extra skoj att jobba när man vet att man inte måste.










Höstterminens planering är redan klar och timmarna på dagarna är snart fullbokade. Otroligt vad fort det kan gå att bli uppbokad.
Jag väljer att se det som att folk tycker om mig och litar på att jag är en personlig tränare som vet vad jag sysslar med. Jag önskar dock att det fanns fler timmar på dagarna gör att ge alla vad de vill ha.
 


















 
I övermorgon går första flyttlasset, det mesta där kommer vi göra själva, på lördag kommer infanteriet och möter upp för det tunga lastandet.
Ser fram emot att ha kommit tillrätta och hitta ett flyt i vardagen. Både med familj, hund, kost och träning. 
I oktober blir det vidareutbildning igen. Älskar lära mig nya saker. Nu väntar Mental träning på Academy i Stockholm.Nice.





















Under semestern ska vi förutom inskolning se till att få lite träning tillsammans, en hel del VIPR hemma får det bli men också gymmet.

 
Lite bilder får ni ta del av - från träningen mest denna gången! :)
Höstterminen blir grym, längtar efter mina seniorer och efter en rutinmässig vardag, jag kollar min mail hela semestern så har ni frågor om mig som PT så hör av er. Ha en fortsatt bra dag! Nu ska här dansas! ;)
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar