söndag 28 september 2014

Sjukling

Det var väl ungefär när det började kännas som att träningen inför fitnessfestivalen kommit igång ordentligt som det var dags för en ledig fredag och en lugn helg. Fredagen skulle firas eftersom vi hade ettårsdag och på helgen tänkte jag dutta hemma och åka på medlemsfest med Nordic wellness. Därför tyckte väl kroppen att nu fanns det tid att vara sjuk så det blev inte alls som det var tänkt. Vi lyckades välja kök på Ikea på fredagen men mer än så orkade jag inte, lördag orkade jag instruktörsmötet men inte mer än så, och idag hade jag 45minuter PT-pass på NW i Löddeköpinge och nu är jag så pass slut att jag bara orkar blogga och sitta i soffan...
Har jag tur är det inte en fullfjädrad lunginflammation denna gången utan bara en förkylning som satt sig på lungorna lite extra. ;) vilket den alltid gör så det är ju inget nytt precis.
Jag är just NU liiiite för bra i luftvägarna av bara lite ventoline för att det ska ha blivit lunginflammation ännu så hjälp mig hålla tummarna så är jag snart tillbaka på gym! :)


När orken inte riktigt finns gäller det att aktivera Nikon på andra vis, lite extra vikt på ryggen eller att han får springa bredvid cykeln är två bra sätt. Cykeln är ju väldigt dåligt pumpad (och vi är utan pump) så det fick bli väskan. Han blir så lugn och stolt och fokuserad med den på - ingen vanlig promenad när man måste bära något åt matte.




















För min del så blir det soffan resten av kvällen. Förhoppningsvis orkar jag lite PT-planering, nya kunder på väg in och program att göra! Och så blir det att fortsätta med broderiet. Tog mina första stygn den 30:e juni och så här långt har jag kommit hittills. Ha ett bra slut på helgen!

 






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar