torsdag 23 oktober 2014

Min vän - lunginflammationen

Torsdag kväll, förhoppningsvis går det åt rätt håll. Imorgon blir det kurs igen. Jag är glad att det värsta av sjukdomen har varit, så som jag mådde i måndags och tisdags skulle jag inte vilja må i en föreläsningssal. Nu är det väl mest hostattackerna som kan vara jobbiga. Får väl gå ut ur rummet när de slår till. :)
 
 
Den värsta perioden av snytande och snörvlande är förhoppningsvis över, nu har jag 8 dagar av penicillin kvar och sen vill jag inte vara det minsta sjuk innan tävlingen på fitnessfestivalen. Punkt slut.
 
Ser fram emot kost och träningslära och annat spännande i helgen. :)
Delar med mig av Benjamins första fulla rad av 10 stycken toalettbesök! Glad pojke fick en liten present med massa tatueringar!
 
 
 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar