lördag 15 november 2014

Igen och igen och igen....

Klart jag åkte på en omgång till efter 10 dagar penicillin och ca en vecka "frisk" med hosta och hela TVÅ (!) träningspass.  Jodå, kroppen har nog fått ta lite stryk ett tag nu och träningen inför fitnessfestivalen är ju tyvärr körd i botten. Har jag tur kan jag komma igång med träningen i slutet på nästa vecka och då har jag 7 dagar på mig att bli "redo". Lär inte hända. Men men... There's always next year...

Fredag och lördag, hemma och helt utslagen men har ändå haft det bra med fru, barn och hund. Korta promenader med Nikon och lite korta utflykter och påhitt med barnen. Gör mitt bästa.
Tacksam att nya köket kommer NÄSTA vecka... :)
Sov gott. Way past my bedtime. ♡

Litet hopplock från dagarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar