tisdag 9 december 2014

Yes

Idag har jag tränat. På RIKTIGT.
Visst, jag har hållt mina pass, visat övningar och kört lätta uppvärmningar trots att jag inte varit helt frisk, men har också känt att jag varit mycket tröttare och svagare än vad jag är när jag är frisk. I lördags körde jag zumba i Löddeköpinge (HELT slut efter en kvart även om jag kämpade vidare - lungorna fick jobba lite men det var ju på tiden...) På söndagen var jag med lite mer än vanligt på mitt PT-pass och det kändes tungt, men ok. Igår vilade jag och idag - idag körde jag ett RIKTIGT styrkepass-axlar och rygg. Med VIKTER! Så jääääkla gött!

Sen fick jag ett "trevligt" brev från vårdcentralen efter mitt blodprov (check bara för att kolla om värdena är ok eftersom jag varoit sjuk och trött länge...). Notera meningen med den inringade texten. ;) Linda har mycket muskelmassa. Whoop whoop!














På väg åt rätt håll. Ingen sjukdom på läääänge nu!

Tvärt om - dags att satsa på träningen - både för mig och alla andra. Nordic Wellness ger mig möjligheten att hjälpa ännu fler komma in på rätt bana genom att starta en PT-kampanj nu till jul. Bästa presenten. Hänga med mig i 3 eller 6 timmar och få den perfekta starten på sin träning.
















Inne på min PT-sida på facebook kan ni dessutom tävla om en gratis timme genom att skriva den bästa motiveringen till varför just du ska få den. Där har ni till den 15e på er så sätt igång redan nu.

Nu blir det lite soffmys och kvargdip. Ha en bra kväll!

* * *


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar