lördag 28 februari 2015

Min lördag vecka 9

Lördag, den sista februari och jag är nyligen hemkommen efter en hel dags arbete. Jag klagar förvisso inte, men får erkänna att morgondagens lediga timmar kommer uppskattas ordentligt även om jag kommer jobba lite hemma. De senaste dagarna har jag fått tre kommentarer från olika medlemmar - "sover du här", "åkte du aldrig hem", "jobbar du varje dag" - jag antar att de tycker att de alltid ser mig på gym...
Trevligt tycker jag.


Och jo - jag hinner faktiskt få in mina egna pass också :)




















Nästa vecka kommer bli extrem, efter denna veckans inställda timmar för att köra PT-vecka på gymmet, så har jag mycket att ta igen. Hela veckan har jag funnits tillgänglig under två timmar på gymmet då jag har haft allt från gratis analyser till roddtest med en PT-timme som pris och tips för att undvika axelskador. En hel del frågor och nyfikna medlemmar - det är verkligen inte fel att bara "finnas" i gymmet-strosa rundor och tipsa, peppa och fråga - många vågar ställa sina frågor när de märker att jag har tid och intresse.

Idag hade jag min sista PT-timme med en härlig grupp fotbollstjejer som jag kört stabilitet, rörlighet och balans med ett antal gånger sen december månad. Nu är det dags för dem att ta med sina nya kunskaper och övningar ut på planen - lycka till Eskilsminne! :)


Min chef sa för några dagar sedan till mig i ett sms något som följt mig ett tag. "Kul att du lever din dröm". Och det är väl inget nytt precis att jag trivs med mitt jobb, men jag har aldrig hört det uttryckt på det viset- tänk så jäkla BRA jag har det... det är få förunnat att känna så för sitt jobb så jag säger bara det - våga satsa på det du vill göra. Det kan ta ett tag - men fasen vad skönt det är att kunna säga att ja, jag lever min dröm.




Hoppas ni alla få en fortsatt bra helg! Ser fram emot en ny vecka efter morgondagens uppladdning! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar