tisdag 3 februari 2015

Oj oj...

Jodå, nu är det snart dags - jag känner hur jag mentalt mer och mer ställer in mig och det har tagit lite tid men nu närmar jag mig. Ja, ni ska inte skratta - jag ska sluta dricka mina två Celsius om dagen...
Kände på mig att ni skulle skratta, men faktum är att det är GOTT. Jag märker inte precis någon skillnad mot de dagar jag INTE dricker - rent orkes/energimässigt, men det är förbannat gott till skillnad mot vatten... Det har mer blivit en vana än något annat - vanor är svåra att bryta. Det FINNS där, därför dricker jag. Jag har PWO jag inte öppnat ännu (både på grund av sjukdomarna jag haft ett tag så klart, men också pga att jag inte vet hur det reagerar med Celsius) som jag tänker sätta igång med så fort träningen blir regelbunden igen (vilket jag hoppas är snart nu när det gått en vecka sen jag tog vaccinet mot pneumokocker).
 
Igår var jag hundvakt till Nikons bästa kompis Revan. Mysig dag med mycket fotografering... KAN man få för många foton på sina små hjärtan?! ;)
 
 
Jag ser dig inte - du FINNS inte
Revan - aka PADDAN
 
Nikon vänster, Revan höger :)

Sitting on top of the world
  
Jodå, de KAN gå fint, men de måste
anstränga sig!
 
Denna veckan (till skillnad från vilken vecka då...?) är det verkligen fullbokat. Dags att börja boka in lunchtiderna också då kvällstiderna redan är fulla fram till och med söndag.
Denna veckan blir premiär för crosscage-pass i Löddeköpinge - så då ser ni mig HÄR:
 
 
Stor och rymlig bur - här kan vi hitta på mycket hyss. Onsdag 8.00 och 18.00. 
 
Nu är det PT-planering som gäller innan det är dags för hundpromenad, matlagning och jobb.
 
På återseende.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar