söndag 17 mars 2013

33

Idag blev en speciell dag på många vis.
Älskar mina pass och mitt jobb. Idag var det Army. Härligt tryck. Tacksamhet. Ibland när man mår lite dåligt så tittar jag på mina PT-kunder, passdeltagare och kunder och jag stärks av att se deras glädje av att gå på mina pass, lära sig något nytt och bli motiverade. Det är därför jag gör det jag gör. Sitter och tittar på Facing the giants när jag borde sova, men vilken inspirerande film, som säkert får mig att babbla lite väl mycket giberish... :)
Det är ju bara att scrolla om ni inte vill läsa - ert val. Jag behöver skriva!

Idag blev jag firad. I efterhand, men kändes bra. Nya vänner.

















Tack ♥



Igår hade jag en bra "snacka av sig-kväll" med Yvonne... Tror allt snackade blev lite jobbigt för skrutten.... :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar