lördag 23 mars 2013

Lördag 23/3

 
Det går framåt i livet.
Träningen är verkligen back in business och gud vad skönt det känns.
Kosten uppstartad med hjälp av Shape up. Ett bra tips jag fick, och nu mjukstartar jag med den. Planen är att tuffa till det mer och mer efter hand, men bättre att börja lugnt så kroppen vänjer sig. Och ja, mitt humör ska också hänga med :)






















Nu kör jag på 1400kcal. Mer baserat på hur mycket jag tränar. Det är en lååångsam viktnedgång, men musklerna är viktigare att behålla än att gå ner snabbt så jag väljer att göra så.
Igår klarade jag 1 timme intensiv crosstrainer. Tufft men skönt. Idag, 45 minuter lätt jobb UTOMHUS! Solen sken, och även om det var riktigt kallt var det verkligen skönt att komma ut. Anna gjorde mig sällskap och jag kände mig faktiskt riktigt pigg och nöjd efteråt.
Vad säger höft och fotled imorgon?

Nu väntar god mat med god vän. Skrutt - helt utslagen!
























PT-kunderna håller mig sysselsatt, så även jobbet. Mycket på mig just nu, men det gör inget. Gillar jobbet. En person jag saknar enormt dock. Men det vet hon. :)

Jag gör vad jag kan för att ta det lugnt, inget som går jättebra... Rastlös fort och vill gärna ha att göra. Rekord hittills sen innan jul är 1 timme av en film utan att stänga av... oavsett om den är bra eller ej. Har klarat mig igenom några med antingen samtal, chat, wordfued eller jobb samtidigt... Men helt utan sysselsättning - nope. Not yet!

Igår kväll gav jag mig på ett nytt försök. 1 timme där också. Och filmen är bra. Hittills... sett 1 timme och 20 minuter nu! :)
Tror bestämt jag har lite att jobba på med mig själv vad gäller sitta ner och ta det lugnt...
Tur ingen annan heller är perfekt...



Hög mysfaktor dock! :)

Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar