onsdag 6 mars 2013

Kort uppdatering om livet som Linda

Vaknar med lite härlig träningsvärk i, tro det eller ej, biceps. måndags valde jag att köra två övningar för varje muskel, dels för tiden jag hade till förfogande och dels för att jag ville få ihop lite struktur och "börja från början". Har mest blivit att jag kört vad jag känner för och nu vill jag få in lite disciplin också.




















Just nu är det kopiöst mycket på jobb. Jag älskar det. Jag tycker om när där är lite press, jobbar som bäst då. Har fått gjort extremt mycket veckan som var med en arbetsdag i torsdags på 08.00-23.00. Där hinner man få undan en del! Dessutom började jag 05.00 på fredagen och då blir man inte precis nersprungen av kunder. Det absolut skönaste var rengöringen av bålrotatorn, herregud vad fin den blev! :)

De senaste veckorna, och de som kommer har jag också haft väldigt mycket PT-kunder. Superhärligt när man kan inspirera och peppa folk till nya prestationer, oavsett vad deras mål är. Jag kommer på mig själv att använda mig av mina kunder när jag själv har lite problem med den egna prestationen - "ja, Ebba klagar minsann inte, så bara kör nu din lata f-n"! Tänk om de visste att de i sin tur inspirerar MIG att bli bättre!


Min födelsedag gick förbi relativt obemärkt, en dag som alla andra, och ärligt talat var det inte den bästa dagen jag haft. MEN, mina bästa vänner dök upp - PÅ gym, under VÄRSTA rusningstiden - och sjöng och gav mig tårta... Det gjorde min dag trots allt lite speciell. ♥ ♥ ♥





















På lördag väntar ÄNTLIGEN utbildning. Ser jättemycket fram emot det. TRX en hel dag med vår skånske expert Seth Ronland. Hoppas ta med mig en hel del nytt tillbaka.

Nu väntar egen träning så ha en underbar onsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar