söndag 31 mars 2013

Wohoo!

Ikväll känner jag mig mer taggad än på länge. Och jag har faktiskt varit extremt taggad ett bra tag nu så ikväll är det alltså RIKTIGT illa! :) 4 avsnitt av Biggest loser säsong 10 och med den högsta respekten för vad de åstadkommer känner jag mig redo för en ny månad. Nu går vi in i lite lägre intag, volym på styrketräningen och effektiv kondition. Inget mjäkande. Taggad till tusen, både med mig själv och mina PT-kunder. Denna månaden blir GULD!






















Mars månad fick jag ihop 35 eller 36 pass på gym, inte helt 100 på vilket av dem... Dock inte så illa pinkat tycker jag. Är jäkligt nöjd med antalet, och de flesta pass så även med prestationen. Under april vill jag bli ännu mer nöjd med prestation och även med kosten.

Jag känner jag har 4 fokus under april -
* gym
* de vänner jag har omkring mig som behöver mig
* min hund
* mitt jobb

Det blir 110% på detta nu. Jag vill bli bättre på ALLT. Nu satsar vi gott folk, allt eller inget! Vem är med mig?!!

Let's gooooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar