onsdag 15 maj 2013

15/5

 
Väldigt sällan kommentarer på bloggen nu för tiden, vissa stunder tänker jag, då kanske jag inte SKA skriva, andra stunder tänker jag, "alltid motiverar det nån, inspirerar det nån". Så, jag fortsätter. Tanken är väl egentligen lite mer träningsfokus, men med beteendevetenskap i grunden är det svårt att inte vara lite filosofisk och psykologisk ibland Jag gillar att pladdra.... 

Träningen är äntligen på rätt köl igen… efter springtime blev det lite stiltje, fick lägga fokus på lite annat i livet men nu går det framåt igen. Självklart har man redan provat det nya tillskottet i Nordic Wellnessfamiljen, f.d. Friskvårdshuset. Känns riktigt roligt, nu bor jag precis mitt emellan två av gymmen, kan det BLI bättre?! :) Självklart togs det bilder på det bästa – hackliften, dipsställningen och en ny balanspryl jag aldrig provat tidigare… Like like.

 












 
 
 
 
Dessutom blev det ett besök på Karins gym som resulterade i grym träningsvärk i bröstet. Dessutom fick jag bevittna en kille med enooorm balans… jag vill OCKSÅ! Fick tyvärr bara detta på bild, men han gjorde dessutom plankan med armbågarna på en boll och tårna på en… Jag provade detta… gick inge bra. :)








 
 

Och så är vi igång med Body combat igen, en pass hos Gaby och då märktes det att det var ett tag sedan…. Nära gränsen där så vid nästa pass hemma sattes till och med soppåsen fram ifall ifall det skulle behövas… Illa…

 
 
 
Något som dykt upp i diskussion mycket de sista dagarna är det faktum att jag njuter fort. Det är sant: jag luktar på en blomma fort, jag äter maten fort, jag går på konstutställning fort och, helt enkelt, det betyder inte att jag inte NJUTER, folk hinner bara inte MED….

Syrenerna börjar blomma nu, älskar den doften. En av mina blommor i fönsterkarmen är alltid bara grön och nu har den fått BLOMMOR! Luktat och fotograferat=njutit! Suttit i soffan och tittat och fotograferat skrutten=extrem njutning… :) Tjejkväll med Helen, service med te, suketter och PANNKAKOR… meganjutning! Jag kan jag med, det gäller bara att hänga med!





HELLUUU! :)





























Så får vi inte glömma lilla Revan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar