torsdag 9 maj 2013

hockey och skrutt

Återigen sitter man vid hockeyn...
- TA VÄCK DEN! skriker jag till TV:n... Undrar om de hör mig... :)

Rastlös som jag är kan jag inte BARA titta hockey utan har en liten walk down memory lane med min tidigare blogg samtidigt... I januari 2010 skrev jag följande.... Fortfarande samma känsla tre år senare.

Med pengar kan du bygga ett hus, inte ett hem
Med pengar kan du köpa sex, men inte kärlek
Med pengar kan du köpa en säng, men inte sömn
Med pengar kan du köpa en klocka, men inte tid
Med pengar kan du köpa en bok, men inte kunskap
Med pengar kan du köpa en tid hos doktorn, men inte hälsa
Med pengar kan du köpa en position, men inte respekt
Med pengar kan du köpa blod, men inte ett liv

Samtidigt känner jag...
"Det finns få sorger, hur bittra de än må vara, där inte en god inkomst kan vara till god hjälp"...



Vissa saker har inte förändrats! :)


Dessa hade jag också glömt att jag hade :) hihi*






Var tvungen att kolla på lite bilder från första tiden med Nikon. Inte konstigt jag älskar honom som jag gör, han är ju det underbaraste som finns... ❤





I love you sötskrutt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar