onsdag 29 maj 2013

Mycket foton

Ej inräknat idag, så har jag två dagar kvar tills en veckas semester. Jag är glad att jag fick ihop det, jag behöver tid i stugan och slita lite, nyttigt för kropp och själ, plus lite tid för mig själv och med hunden. Ser fram emot veckan. Träningen får hållas igång med nya releasen av Body Combat, min TRX och kanske till och med lite löpturer runt sjön. Trädgårdsarbetet är förvisso också träning men nja... det räknas inte.
Igår hade jag en väldigt inspirerande morgon. Jag överraskade seniorerna med ett pass tillsammans med Grethe Svensson, 84 och som kör gympa flera dagar i veckan på Råå. Medverkat i HD två gånger såg jag när jag forskade, plus Sydnytt i förra veckan. Något HELT annat än mina seniorpass och det uppskattades enormt från de som var med. Även jag var fylld med energi efteråt. Underbar människa.
 
 
Bjuder på lite bilder!
 
 




Hela glada gänget, svettiga och nöjda. Verkligen roligt hade vi!

 

 
 
I lördags hade jag en ledig eftermiddag efter jobb, utan planer och då äntligen fick jag tummarna loss att besöka bästa vännen - numera "pappa Roland", och mamma Linda. Självklart också lilla Melvin... Sötnos. Ser fram emot att vara barnvakt där en dag och bygga mekano och leka med lego. Det är förvisso ett tag tills dess, men jag lyckades trösta honom EN gång mellan lukandet och gräsklippandet... Vuxenpoäng... :)
 
 
 
Det blir mycket lekande och promenader med Anders och lilla Revan. Nikon börjar till och med tycka det är helt ok att ha Lille Skrutt i hasorna ibland. :) Någon lekinvit har till och med kommit från honom en eller två gånger! Annars är det Revan som är ganska så obesegrad i antal inviter.
 
Här e nåt här!!!

Nikon hittade nåt... Måste kolla jag med!

TVÅ duktiga shibor! :)

Playtime

Vem är vem?! :)

 


 
 
Snart bär det av till jobb, PT och pass. Onsdagen är alltid full och med medlemsvecka på gym är det lite extra mycket aktivitet för mig idag.
Igår kväll hann jag dock redigera och välja ut de bilder jag blev som mest nöjd med på graviditetsfotograferingen med Anna och Yvonne. En heeeel del bortplockat, en hel del beskärt och ögonen stod i kors innan jag till slut avslutade vid halv 12 igår. Fått tillstånd att lägga in några här så här är ett axplock. Imorgon är den stora dagen och jag är så glad, spänd och nervös för deras skull!
 
Ha en bra onsdag alla!
 




 
 
 

1 kommentar:

  1. Gillar magbilderna! Fina! Gillade mest den med mage och händer!
    Kram Ann

    SvaraRadera