torsdag 22 januari 2015

Nya leksaker

Idag kom min senaste leverans av livsnödvändiga PT-redskap. Nu kan jag verkligen börja jobba med återträning, kontroll och balans i en helt ny dimension. Har ni inte tränat med mig tidigare, och faktiskt sitter och läser detta inom en radie där ni skulle kunna och vill ha mig som er personliga tränare så kan ni passa på att komma till Nordic Wellness på berga i Helsingborg nu på måndag. Klockan 17.00 har jag nämligen en timmes ryggskola där man kan ställa lite frågor, få testa lite analyser och så klart känna mig på pulsen som PT.



























Ikväll blir det lite skapande, lite soffmys. Lite sliten men glad ändå! :)

2 kommentarer:

  1. Hej Linda
    Jag är en tjej som är överviktig och vill börja träna och ta hand om mig själv. Jag har ångest och vågar inte börja på gym eller ta hjälp av läkare för jag skäms och är rädd för vilka åsikter jag kan få höra.
    Har du någon tips på hur man kan börja på bästa sätt? Du verkar vara en snäll människa, därför vågade jag ta kontakt med dig.
    Mvh Sara Nygren

    SvaraRadera
  2. Hej Sara. Självklart finns det sätt. Jag hjälper gärna dig. Vi kan hålla träningarna utanför gymmet. Det gör jag i början med många som känner samma som du. Paketet av tillfällen köps på gym men detta kan jag också ordna om du inte vill dit. Priser ser du här på min blogg och det går att dela upp betalningen. Jag blir superglad om jag får vara med dig på din resa. 2015 får helt enkelt bli DITT år. :)
    Och tack föresten, jag hoppas och tror att jag är en snäll person. ;)

    SvaraRadera