onsdag 28 januari 2015

Onsdag och full fart

Onsdag morgon - varit igång med planering sen 6.45 och benen är allmänt stela (fråga mig inte varför jag sitter i SOFFAN när jag vet att planeringen ska ta flera timmar...) och huvudet allmänt soggigt.
Men, nöjd är jag. Förutom att prehab-programmet för min egen träning (kors i taket) är klart så är också planeringen och epost-besvarandet klart för både dagen och resten av veckans kunder.
Just nu är det rätt tacksamt att vara personlig tränare, inbokningen av timmar på mina dagar går så kopiöst fort så det enda problemet (om man nu ska se det som ett sådant!) är att jag måste hinna med planeringen också. Därav tidiga mornar ;)
Men jag vill ju inte påstå att jag klagar, att folk börjar förstå vikten av att ha någon som verkligen kan till hjälp, det ger mig lite extra hopp om framtidens sjukskrivningars vara eller inte vara.
 
Idag har jag både dans, möten, planering och kunder på schemat. Otroligt att dansen redan sätter igång, känns som man precis sa god jul och gott nytt år, och nu sätter en helt ny termin igång. Har man tur kommer det kännas så även gällande värmen, krokusar och snödroppar - jag längtar redan. :)
 
 
Slutspurten av möjligheten att anmäla sig till vår TOUGHEST small Group närmar sig och vi har början till ett härligt gäng. Några platser kvar så än finns chansen att vara med och "leka" på utegymmen och lekplatserna i Helsingborg.
Eventuellt startas även en grupp i Löddeköpinge så just nu är det mycket fokus på toughest i min planering! Jag ska ju till och med SJÄLV klara mig runt denna 8km långa banan... men ingen press! :)
 
 
 
 
 
Jag säger som mina kunder - bara jag kommer RUNT! :p
Nu bär det av in till Helsingborg för att starta dagen på plats på Nordic Wellness Berga. Hoppas vi ses under dagen.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar