onsdag 21 januari 2015

PT hela dagen :)

Hemma i soffans lugna vrå efter ytterligare en heldag med det blivande PT-gänget på The Academys utbildning i Malmö.
Varje dag läggs det till nya kunskaper och det är faktiskt helt otroligt givande att stå bredvid och följa detta. Nästan 3 år har gått sen jag själv gick denna utbildningen och det är verkligen värt att gå den igen. Mycket jag lärde mig men inte använt kommer upp i minnet igen och mycket av det jag regelbundet använder och konstaterat blir bekräftat.
I stort sett hela dagen har spenderats ute i gymmet där gruppen fått agera PT's och kunder om vartannat. Lite glassigt att bara gå runt och observera när de andra arbetar men mycket idéer snappas upp och jag får chans att reflektera över vad jag själv gör bra och vad jag kan bli bättre på. På vägen hem konstaterade jag för mig själv att jag har spenderat dagen med att observera folk göra det jag gör DAGLIGEN utan att en enda gång tänka att "jag vill hem/det är långtråkigt/jag får inte betalt", med mera, med mera. Jag hade det bara SÅ bra hela dagen.
 
Imorgon kör vi igen. Längtar redan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar