söndag 9 juni 2013

4 kärlekar

Man ska aldrig säga aldrig, så det tänker jag inte göra, men som det känns nu räknar jag inte med att skaffa några egna barn. Kanske en dag att jag väljer att skaffa en hund till, men barn är något jag nu väljer att låta andra "fixa". Jag har dessutom precis, till min förvåning, insett att jag verkligen kan älska andras barn så mycket så jag saknar dem som om de var mina egna. Fascinerande...
Jag har helt enkelt fyra små liv som jag ska skämma bort, älska, passa och hjälpa genom livet. Nikon, Revan, Melvin och Isak. ❤ Så, om man ser det så är jag riktigt rik.


Finns inga ord

Kan man annat än älska denna?

En styck lycklig Yvonne gör mig glad

Lille Melvin ❤

Vem är vem?!

Skrutt och jag... ❤

Två underbara skapelser

Hmm... det brukar vara MIN plats...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar