måndag 17 juni 2013

PT och jobb - veckans agenda

Mer och mer faller på plats. Just nu är det mycket jobb, och med veckans kampanj på 50% på PT-timmar så får jag nog ännu mer. Men, PT-verksamheten ger en hel del mentalt så jag säger hellre nej till annat än det. Det är skönt att få en daglig dos av folk som VILL. Målen är ju olika men beslutsamheten är samma ho de flesta. Idag startar och avslutar jag dagen med PT-kunder. Samma sak imorgon och samma på onsdag. Borde ge mig bra förutsättningar för ledigheten på fredag och lördag. :)

Igår blev det 5km löpning och ett Armypass för egen del. De 5 kilometerna känns lite i vaderna idag, men mindre än jag trodde. Varannan dag vore nice att få igång den rutinen.
Dags att köpa in mer kyckling, idag får jag rafsa ihop en fisksoppa inför imorgon och dagens middag får inhandlas på Kvantum i Höganäs.

Forskar lite i att försöka köpa hem ställning till bänkpress att ha över sängen. Det var ju inte uppskattat när jag var gift, men ser inga hindrer förutom ekonomin längre... Och ja, kanske utrymme :) Forska kan man alltid göra... :) Visst ser det jäkligt lockande ut! ;) HÄR börjar vi prata om att starta dagen RÄTT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar