söndag 9 juni 2013

Semesterdelning

Visste INTE hur i stort behov av ledig tid jag var förrän jag kom upp till stugan och bara kunde VA... Älskar jobbet, men det har varit lite påfrestningar den senaste tiden och efter att alla pusselbitar fallit på plats satt lite ledighet som en smäck.
Ingen träning (jag hade med mig men va faaan...), ingen vidare kosthållning men mycket filosoferande, njutning, kvalitetstid med skrutten och mycket övande på att bara finnas.
Låter bilderna från semestern tala istållet för att pladdra en massa :)

Stor bedrift - rastlösa Linda lyckades läsa ut en bok...

Första besöket för lilla Isak på Äpplet 51.

Klart vi måste springa i högt gräs så matte får leta fästingar sen!

Älskar dig redan

Mallis - släng dig i väggen

Min vackra, stolta flubbedubb!

Full koll, ifall ifall matte INTE skulle ha det...

MITT i bilden är mitt paradis!

Ska man "åka" länge kan man lika gärna göra det bekvämt!

Kvällste och solnedgång passar oss båda

Oh, vad var det?!

Klart man måste jobba också... :(

Kommer bli bra så småningom...

Men det kommer ju ta lite tid!

Värsta nostalgin - som jag har letat! Här ska det spelas kula!

Varför matte, VARFÖR!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar