lördag 29 juni 2013

PT, pt och mer PT

Lördag idag och mycket har blivit gjort. Två pass på gym, först body combat (länge sen... kondisen NOT SO GOOD på den punkten längre... mutter mutter) och sen bröst och axlar. Tyvärr är ryggen sämre än tidigare så många axelövningar fick uteslutas. Får se om vi får rätsida på det hos Evelina imorgon. Jag har provat allt jag själv kan och ibland måste man bara lämna över till någon annan.
Får hålla tummarna imorgon att knådningen fungerar.

Idag har jag suttit med värsta berget av PT-planering. Skönt att få det sorterat och indelat. Nu har jag mer koll, nästa vecka är heeelt uppbokad och nästa igen börjar fyllas. Många första gångsmöten i veckan som kommer. 142 timmar såldes i juni månad. Blir mycket nytt nu! Alltid spännande med nya kunder. Ser fram emot veckan!





Ikväll köpte jag faktiskt hem lite gott till mig själv, lite lasagne och kladdkaka och glass. Skrutt fick en nostalgileksak (tror han haft sönder 4 likadana hittills i sitt liv... nu lägger vi snart till den femte!) som han älskar hur mycket som helst.

























Jag passade på att testa goda vännens hemmagjorde flädersaft... Mumsigt.





















Veckan som kommer lär gå i PT-timmars tecken, mycket jobb! Bootcamp är igång, likaså utepass med klienterna. Gäller att passa på när vi har lite värme och njuta av det man kan göra utomhus. Det går att få till ganska tuff och intesiv träning ute, det kan jag lova!
Imorgon blir det förhoppningsvis lite fotografering, mer gymträning för egen del och kvalitetstid med skrutt. Känns som innan jag vet ordet av sitter jag här och ytterligare en vecka har gått... Nu kör vi!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar