onsdag 19 juni 2013

Onsdag

Full ruljans just nu. Mycket PT, mycket jobb.
Man har ju inte bara precis den TIMMEN med sin kund utan tiden före för planering, tiden efter för summering tar lite tid i anspråk det också. Så, mycket tid med papper, dator och så klart med kunden. Igår fick jag det största köpet hittills - 42 timmar för en kund. Eventuellt ett köp på 30 timmar till för en av mina mest trogna klienter. Håller tummarna för detta då hon är en inspiration i min vardag - lite gnäll mycket verkstad! :) Vill gärna följa henne ett tag till.
Själv har jag fått tummen loss och beställt lite hem. (hatar avbetalning, men har inte precis gjort det tidigare så tycker nog jag kan unna mig det nu vid 334 års ålder.)
Det kan nog sysselsätta mig vid trista stunder hemma. ;)
Dessutom har jag ju ett mål. Känns som gott om tid, men det går fort.
 
 
 
 
Tyvärr hittade jag detta roliga fel efter min sista PT-kund igår... På något vis tror jag inte den sak ligga där... Suck.


















Får hoppas det inte blir alltför dyrt. Lite trött på denna bilen nu. Såg en gul bubbla utanför jobb igår... DEN kan jag ta!

Träning - bra, förutom att tiden gör att jag ibland får ta PT-kunder istället men försöker få in något varje dag. Pass, egen styrka eller kondition, löpning har jag kört två dagar ute nu och hoppas kunna fortsätta. Idag blir det Bodypump. Inte samma fina väder som förra veckan men vi kör ändå.
















Försöker få tid och ork till att träffa Isak med familj så ofta som möjligt, även om det är korta stunder. Lite småbesök är bättre än inget. Melvin får jag träffa på lördag! På torsdag bär det av till stugan igen. Längtar. Även fast jag vet att gräset behöver klippas. Ser fram emot lugnet där uppe igen.







 

Idag väntar jobb, pass och en PT-kund. Förhoppningsvis blir vädret lite bättre innan det är dags för BOOTCAMP! :) Vi ses.
Have a nice day*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar