tisdag 25 juni 2013

PT, pt och PT...

Sist jag skrev tyckte jag det var mycket PT.
Jag visste inte vad jag pratade om.
NU är det mycket PT! :)

Så förbannat roligt även om det är väldigt mycket jobb. Många nya kunder som tack vare kampanjen velat satsa lite på sig själva. Idag har jag tre kunder, ett pass och receptionstid 7 timmar. så ja 11timmars arbete idag. :)

Hade ett givande möte igår och även om det är mycket jobb nu är det viktigt att ändå lägga lite fokus på mig själv. Ser fram emot leveransen av bänkpressen och måste verkligen försöka få in tid för egen träning också. Mellan passen igår blev det 45min crosstrainer. Bytte program så helt plötsligt var det inte så lätt längre... Kroppen vänjer sig fort.
Jag körde utepass med seniorerna i torsdags, jag trodde regnet skulle hänga i luften men hade fel, det var vääääldigt varmt och vi blev rätt svettiga allihopa. Ett tufft träningspass med andra ord - mycket vatten gick åt! :)












Midsommar i stugan var underbar. Blev två dopp trots mycket regn. Vi utnyttjade tiden maximalt när solen väl var framme. Lite bilder från ledigheten.


 
 

 
 
 
 
 
 
Lilla Melvin växer. Kräkte på mig, inget ovanligt nu längre, men fick också lite ögonkontakt. :) Stoora saker i min värld just nu! :)

Buuuu!
 

Träningen får vi alla in på de sätt som funkar, diggar detta sättet att köra plankan.

 
 
 
 
 
Fick min DVD som jag köpte via Ebay igår. Behöver inte längre titta på min VHS-version inspelad från Danmarks tv1, brusig och jäklig... skönt.
Dags att sitta med lite PT-planering innan dagen sätter igång. Det blir en bra tisdag detta! :)





 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar