torsdag 21 juni 2012

Blablabla

Tänkte jag skulle ta och lämna ut mig själv totalt och ocensurerat...

Det är nämligen så att när man styrketränar och deffar så som jag gjort ett tag, så är den bistra sanningen att det första som försvinner är den kvinnliga utsmyckningen som man i dagligt tal kallar bröst.
Nej, det är självklart inte det mest positiva med den hobby jag har, men jag har lärt mig leva med det.
Det jag vill ha sagt med detta är då att jag har extremt små bröst, något som till och med har diskuterats av andra runt omkring. Behöver Linda ens använda BH..? (att man inte har roligare saker att diskutera lägger jag ingen personlig värdering i just nu)...

Anyway, i förrgår körde jag bröstpass och hade lite lagom träningsvärk igår, som sig bör. Trodde det skulle lagt sig till idag men när jag sprang lite med Nikon (och jo, jag HAR sportBH på...) upptäckte jag att det till och med var värre. Det gjorde ONT i bröstmusklerna när de EXTREMT små sakerna gungade upp och ner...! , mina vänner, DÅ har man träningsvärk!!!

Ffffiiiiinnnt!!!

Dagens träningskåseri från mig. Ha en bra torsdag.

2 kommentarer:

  1. Haha känner så väl igen det där! / plattbröstade Plato :)

    SvaraRadera
  2. Ja tränar man bröstmusklerna kan man få träningsvärk oavsett om man har stora eller små tuttar. Jag har märkt att kvinnor diskuterar andras tuttar på mitt förra jobb tydligen väldigt intressant ämne..

    SvaraRadera