söndag 24 juni 2012

Midsommar

Detta ska bli bra sen säger alla... "Jag vill alltid finnas för dig som vän"... Väldigt vackra ord men när man vill mer är de tuffa att höra... Jag vet inte, jag tycker nog det mesta känns tufft just nu.
"Glöm inte att du är den bästa för dig, ingen och inget kan sänka dig utan din tillåtelse, fokusera på det som gör dig glad, nöjd, lycklig"... Mycket bra råd och jag försöööker verkligen. Klart jag VILL må bra direkt och gå vidare och känna glädje i allt och till alla men det går verkligen inte så lätt som man vill. Jag har ingen lust att skriva om detta egentligen eftersom jag vill ha fokus motivation, inspiration och jävlar anamma på denna bloggen, men samtidigt är det kanske inte helt fel för världen att se att även ett "energiknippe" som jag kan ha det tufft. Jag vill och jag SKA ta mig ur detta. Starkare än någonsin, även om det just nu känns extremt svårt.
För att avsluta min dag som varit ganska tårfylld tänkte jag försöka fokusera på det som är BRA i livet.
Jag har vänner, som verkligen ställer upp, och även om jag vet (och uppmuntarar) att de göra detsamma för henne så försöker jag, för min skull, att tänka att de BARA finns för mig - på något vis känns det lättare då.
Midsommar var tufft, men spenderade den med vänner och fokuserade på dem, skrutten och fotografering. Jag HOPPAS jag bett alla om tillstånd att lägga ut bilderna, annars får ni hojta så plockar jag bort dem!

Glada vänner - det hjälper en del!


























 


Ute på hamnpromenaden togs en del bilder som jag faktiskt blev riktigt nöjd med. Tre av dem såg ni i förra inlägget, här kommer resten.
























Skrutten var lugn och go hela kvällen. Lite gott fick han men höll sig inne när vi satt i uterummet och åt. Han gör mig lite starkare. Och när det känns riktigt illa, vet jag att jag gör allt för honom. Jag lägger mitt hjärta, min kärlek och min kraft på honom och hoppas att det ska ge mig kraften tillbaka.




Sist men inte minst lite barnfoton (och djurfoton), skrattande barn kan alltid få en att le, även på den mörkaste av dagar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar