tisdag 26 juni 2012

Tisdag...

Engagerar mig i jobb, Nikon och fotografering så mycket jag kan. Målet är att komma igång ordentligt med träningen men rutinen är borta så jag kämpar för att hitta den igen.
Idag fick jag in första passet på länge och planerar pass även imorgon, torsdag och fredag så förhoppningsvis kommer rutinen tillbaka snart. Blev 30min crosstrainer - 400kcal och sen bröst och rygg idag. JÄKLIGT skönt! Glömmer det emellanåt, men väl igång så minns jag ju hur mycket bättre jag mår och hur mycket jag älskar träningen... Ska försöka komma ihåg det INNAN jag ger mig iväg så kanske motivationen ökar!
Orkidén i fönstret blommar :) Fint!
















































Hämtade min nya cykel idag... kommer ju bli cykelavstånd till jobb sen så då kan jag spara lite bensin. Mycket trevlig kille på blocket som sålde sin knappt använda MB till mig. Fräck tuta OCH en pakethållare vilket är bra på en MB. 1400kr så jag är nöjd. Nu blir det sovdags... Imorgon blir en tuff dag. Sov gott.

2 kommentarer:

  1. Kämpa på Linda! Och en snygg tuta hjälper på vägen :)

    Johan

    SvaraRadera