fredag 20 juli 2012

Framåt


Snabbt går det, jag trivs jättebra, visst allt är inte en dans på rosor och mycket pengar försvinner men det känns som hemma och jag har fått hit lite saker som känns som "jag" och som är lite uppfinningsrikt. Idag ägnade jag mig åt att måla "Linus på linjen" på väggen... Inte alla som vet vem det är kanske, men humor är det i alla fall. Även Gaby gillade idéen, som faktiskt nu har varit och besökt lägenheten. Kändes helt ok faktiskt. Små steg så ska det nog bli bra. Sen jag fick lägenheten känner jag att jag KOMMER överleva, och det känns skönt även om mörka stunder kommer komma.
Några bilder på Linus som nu pryder två väggar i mitt kök!













































Ägnade kvällen åt lite "dutt", planterade om blommor och småmös lite. Lite jobbigt utan TV och Internet men det borde komma snart!
















Badrumsingången har fått en FIN dekoration! Love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar