fredag 6 juli 2012

Fredagen...


Tre veckor har gått och man ska väl inte räkna med något annat än att det svänger hej vilt - hat, sorg, förtvivlan, ilska, jävlar anamma, osv osv. Idag fick jag tvunget ge mig ut på löparrunda för att lite aggressioner skulle släppa. Blev 5km på 29 minuter så det var det bästa resultatet på länge på den distansen. Men skönt att bara kuta bort en del av allt som är tufft.
Genomsvettig men LITE lugnare när jag kom tillbaka.
























Efter det hade jag lovat Jenny att följa med till gym och jo, jag behövde nog FORTFARANDE få ut lite... Blev lite intensiv box, burpees och idioten ensam inne i gruppträningssalen.




















Sen blev det inte mer träning idag... Eller jo fasen, jag blev ju lite rastlös på gymmet när jag väntade på Jenny så jag sprang hem istället. Tog 21 minuter och det var 3,5km. Lite lugnare än första rundan men sprang hela vägen och sen rätt in i duschen! :) SEN blev det inte mer träning idag!

Istället tog vi en tur ner till stan, tog en fika på Café Annorledes, älskar deras pajer...
Och ja, man kan ju undra varför jag fotograferar med MOBILEN när jag har en så fin kamera... Måste bli bättre på att dra den med mig... Kvaliteten är ju faktiskt inte den bästa med mobilen om man jämför...





































Jenny fick lite panik hemma på allt hår, Nikon stod snällt kvar, men det uppskattades väl inte HELT.... ;)
På tal om skrutten, så måste jag bara lägga in några bilder som jag tog när vi solade på gräsmattan han och jag... Han är rätt hemmastadd i Ödåkra nu för nu gottar han sig på rygg i gräset hur avslappnat som helst! Självklart drar jag fram mobilen och fyrar av lite bilder!






SKRUTT!


1 kommentar: