tisdag 24 juli 2012

Gummibåt och bad


Sommaren är äntligen här. Försöker verkligen njuta av varje liten sak just nu. Mycket av det blir tid med vänner och framförallt tid med Nikon. I stugan känner jag att jag kan ladda batterier, lägga tid på mig själv och hunden och verkligen satsa på Carpe Diem. Pumpade upp gummibåten och även om han var lite misstänksam i början så dröjde det inte länge förrän han började gilla läget. Det är ju skönt att bara flyta rundor när Linda gör jobbet... :)
Tyvärr vågade inte jag ta med min "riktiga" kamera så det får duga med mobilfoton från denna första upplevelse!























En plötsligt inbjudan av Fanny ovch Viktor till en flotte mitt ute på sjön säger man inte nej till så vi gjorde dessutom vår debut på denna stora flytande sak. Matte tog två dopp mitt ute på sjön. Nikon vågade INTE, även om han var väldigt sugen när matte försvann runt hörnan på flotten att följa efter och se vad som händer.




Underbar dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar