söndag 22 juli 2012

Snart så...


Inhandlandet av dietmat är klar, träningen börjar komma igång (börjat så smått med något kort pass på gym och lite löpning...)
Blev en löptur tilll och från Pålsjö paviljong där jag avnjöt en morotskaka och Nikon tog en kula vaniljglass. Rätt skönt att veta att av de 7km jag sprang så gick det nog i alla fall relativt jämt ut med det absolut godaste på paviljongens meny!



















Dessutom mötte jag upp Johan och Per och körde lite styrkeprov på utegymmet i pålsjö. Lite mer sådant hade varit riktigt kul!



















 

Runkeeper däremot lyckades inte så bra denna gången. Påstod för det första att jag sprungit 39km på runt 40 minuter, plus att den som ni kan se nedan fick en LITE flipp och var i helsike jag befann mig... Jag lovar att JAG inte irrade rundor på det viset!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar