måndag 30 juli 2012

Lite till...

Igår kände jag motivationen och LUSTEN till träningen ökade ytterligare lite till... Idag VILL jag träna, vilket inte har varit fallet tidigare, det har bara gjorts... Idag ska jag ge mig på en mil (om ca 45 minuter för att vara exakt) och jag TROR det är emot bättre vetande då jag känner det som att kanske en infektion är på väg... Men, sen blir det vila imorgon vilket jag tror är det kroppen eftersträvar så jag ska köra ett sista pass innan vilan trots allt.
Sitter med min Superpump, allt klart för mina 6 timmars arbetsdag efter löpningen. Lägenheten städad, matlådan klar, alla måste-samtal ringda, sopor slängda. Känns bra - ordning och reda.

Roade mig med att slå ihop ett litet kollage med hur maten ser ut för mig nu. Tar ju inte sådan tid eftersom den är rätt enformig på sätt och vis. :) Men, det är i alla fall nyttigt och planerat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar